Saturday, July 20, 2013

akhir adlh prmulaan sgalanya

aku dpt rsakan khadiranku xmnyenangkan hdup dia..mlah khdiranku bkn untk mngganggu atau mntak ssuatu prkara brulang kembali..aku prcaya sume tu takkn trjadi..aku xthu knp aku msih cri dia..tp bila aku dh jmpa,fkranku xhenti2 pk psal ssuatu..ssuatu yg aku rase mmg mnyakitkn ht..aku xbrhrap untk mmenangi htnya kmbali,tp khadiranku ckuplh skdar mmbritahu dia bhwa aku msih ada..dn spnjg aku dgn dia,sbnrnya aku bljr untk lpakn dia..bkn sbb aku benci ataupn mrh tp sbb aku rse itulh yg trbek..aku sje tnya dia couple ke x..sbb dgn cra mcm tu blh mnguatkn lg htku untk lpakn dia..

kalu nk iktkan,ht aku yg mula dsakiti..ats sbb kputusan dia sndiri..tp aku harus trima yg aku lg bnyak lkakan ht dia..aku xmnyesal,tp biarlh aku bljr erti sume ni..

bila kta thu itu adlh akhrnya,sbnarnya itulh prmulaannya..

No comments: